Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Actualitat  > Més de 50.000 clients s'han ...
 
Dimecres, 17 de maig de 2017

Durant el cap de setmana del 13 i 14 de maig

Més de 50.000 clients s'han desplaçat al Circuit de Montmeló en els serveis de rodalia durant el Gran Premi de Fórmula 1

· Aquesta xifra suposa un increment del 26% respecte l'edició anterior · Renfe va reforçar els serveis de la línia R2 nord els dies 13 i 14 de maig amb la circulació de 42 trens especials, 21 cada dia


**

Un total de 50.696 clients van utilitzar els serveis de la línia R2 nord de rodalia de Barcelona per desplaçar-se al Circuit de Catalunya durant la celebració del Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1. Aquesta xifra ha suposat un increment del 26,23% respecte l'any passat i és una mostra més de la confiança dels ciutadans en el servei de Renfe a Catalunya.

Per a facilitar la mobilitat dels aficionats, Renfe va reforçar el seu servei amb la circulació de 42 trens especials, 24 per anar a Montmeló i 18 per tornar en sentit Barcelona. D'aquests trens de reforç, 21 van circular el dissabte i 21 el diumenge, sumant-se a l'oferta habitual de la línia R2 nord (Aeroport – Barcelona – Montmeló - Maçanet).

L'increment previst pel Gran Premi de Fórmula 1 es va completar amb el servei habitual de Renfe a Montmeló els caps de setmana, que consisteix en 74 trens diaris, 37 per sentit, amb una oferta de 81.400 places diàries.

Facilitats per comprar el bitllet

Per a facilitar i agilitzar l'adquisició dels bitllets, Renfe va programar les màquines d'autovenda de manera que el primer títol de transport que apareixia en pantalla era un bitllet d'anada i tornada fins a Montmeló.