Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Atenció al client
 

Atenció al client

El servei de Rodalies de Catalunya ofereix diversos canals de comunicació per facilitar la relació amb els seus usuaris. En aquest web trobareu un formulari per fer arribar les vostres consultes, reclamacions i queixes, així com la resta de maneres de contactar amb Rodalies de Catalunya: per telèfon i per correu postal.

Finalment, recordeu que us podeu donar d’alta al servei d’alertes de l'app, seguir els perfils de @rodalies i el de cada una de les línies a Twitter i podeu fer ús de la Devolució Xpress.

 
Formulari per fer arribar les vostres consultes o reclamacions sobre qualsevol tema.
Condicions generals d'ús dels serveis de Rodalies de Catalunya.
Servei gratuït per a mòbils amb la informació del servei de Rodalies de Catalunya (horaris de trens, estacions i incidències del servei).
Consulteu l'actualitat de Rodalies de Catalunya i de l'estat del servei de cada una de les línies a través de Twitter.