Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Línies, estacions i trens
 

Línies, estacions i trens

 
Molins de Rei - Maçanet-Massanes
Per Mataró
Castelldefels - Granollers Centre
Aeroport - Maçanet-Massanes
Per Granollers Centre
Barcelona Estació de França - Sant Vicenç de Calders
Per Vilanova i la Geltrú
L'Hospitalet de Llobregat - Puigcerdà
Per Vic
Sant Vicenç de Calders - Manresa
Per Vilafranca del Penedès
Barcelona Sant Andreu Arenal - Cerdanyola Universitat
Martorell - Granollers Centre
Per Cerdanyola Universitat
Barcelona Sants - Portbou
Per Granollers Centre i Girona
L'Hospitalet de Llobregat - Lleida
Per Manresa
Barcelona Estació de França - Lleida
Per Valls
Barcelona Estació de França - Lleida
Per Tarragona i Reus
Barcelona Estació de França - Reus - Riba-roja d'Ebre
Barcelona Estació de França - Tarragona - Tortosa / Ulldecona
L'Hospitalet de Llobregat - Figueres / Portbou
Per Mataró i Girona
Tarragona - Reus
L'Arboç - L'Hospitalet de l'Infant

    Servicio de cercanías de Barcelona 

    Civia, la nova plataforma tecnològica per a trens de rodalia, adquirida a partir de l'any 2000, ofereix un servei de qualitat orientat al confort, l'eficiència i la millora de les prestacions comercials.
    L'adquisició d'unitats de dos pisos l'any 1990 es va realitzar per les seves característiques específiques que oferien la solució òptima per resoldre el transport de viatgers.
    La concepció i el desenvolupament del projecte tècnic i constructiu de la sèrie 447 va tenir lloc els anys 1991 i 1992. Aquests trens, concebuts i dissenyats per CAF en la seva part mecànica i d?equips auxiliars i per Siemens en la part de l'equip elèctric de control i potència, han estat construïts per ADtranz, CAF, Geca i Siemens.

      Serveis regionals 

      Els trens de la sèrie 470 són el resultat de la remodelació de la sèrie 440, que es va actualitzar a mitjan dels anys 90 tant a l'interior com a l'exterior. El canvi més important va ser la dotació d'aire condicionat i un nou interiorisme, amb l'eliminació de les parets de les plataformes per aconseguir un únic saló diàfan per cotxe.
      La nova sèrie 449 és una adaptació del tren Civia de rodalia als serveis de mitjana distància que està en funcionament des de 2008.
      Construïda entre 1987 i 1991, la sèrie 448 és la tercera generació d?electrotrens de Renfe. Aquests trens aporten millores importants respecte dels models anteriors i poden arribar a circular a 160 km/h.